Навчання без
роздумів – шкідливе,
а роздуми без навчання – небезпечні
Конфуцій
В сучасних реаліях перебудови освіти слід раціоналізувати організацію всього освітнього процесу, удосконалити зміст, форми та методи навчально-пізнавальної діяльності студентів, що якнайкраще розвивало і формувало б творчі здібності майбутніх спеціалістів. При обмеженні навчального аудиторного часу, а також з урахуванням психологічних особливостей здобувача освіти, для оволодіння знаннями повною мірою, виникає необхідність ефективно працювати в позааудиторний час.
Залучення студентів до різних видів позааудиторної роботи в освітньому процесі сприяє розвитку інтересу до майбутнього фаху, удосконаленню самостійної роботи, посиленню потреби творчого пошуку, формуванню міцного студентсько-викладацького колективу, оцінюванню власної діяльності та оточуючого колективу.
Матеріали позааудиторної роботи
Немає коментарів:
Дописати коментар