Позааудиторна робота

Навчання без роздумів – шкідливе, 
а роздуми без навчання – небезпечні
Конфуцій

В сучасних реаліях перебудови освіти слід раціоналізувати організацію всього освітнього процесу, удосконалити зміст, форми та методи навчально-пізнавальної діяльності студентів, що якнайкраще розвивало і формувало б творчі здібності майбутніх спеціалістів. При обмеженні навчального аудиторного часу, а також з урахуванням психологічних особливостей здобувача освіти, для оволодіння знаннями повною мірою, виникає необхідність  ефективно працювати в позааудиторний час.
Залучення студентів до різних видів позааудиторної роботи в освітньому процесі сприяє розвитку інтересу до майбутнього фаху, удосконаленню самостійної роботи, посиленню потреби творчого пошуку, формуванню міцного студентсько-викладацького колективу, оцінюванню власної діяльності та оточуючого колективу.

Дослідні роботи

Матеріали позааудиторної роботи

План роботи лабораторії

План роботи гуртка





Немає коментарів:

Дописати коментар

Навчально-методичний комплекс з дисципліни

ЩО ЯВЛЯЄ СОБОЮ ДИСЦИПЛІНА? Навчально-методичне забезпечення освітнього процесу в закладах фахової передвищої освіти включає стандарти фахов...